VITT OCH GULD

Publicerad 2016-01-30 11:55:44 i AllmÀnt,

Underbara helg đŸ‘đŸ»

Vill bara önska er en trevlig sĂ„dan, denna vecka minns jag knappt vad jag har gjort dĂ„ den flög ivĂ€g. Men med tanke pĂ„ min Ă€ckliga trĂ€ningsvĂ€rk i hela ryggen sĂ„ har jag och Michaela trĂ€nat tvĂ„ gĂ„nger i alla fall đŸ’ȘđŸ» Det gĂ„r lixom inte att glömma men jag Ă€r glad att fĂ„ tillbaka lite energi igen, de har redan gjort skillnad och jag vill inte sova kl 20 redan =)

IgĂ„r va de en mysig fredag hemma i vanlig ordningen, Ă€lskar fredagar. LĂ€ngtar extra till fredagen 14 dagar framĂ„t dĂ„ vi har bokat spa efter jobbet. Men men idag fĂ„r vi besök av Dennis familj, de ska bli hĂ€rligt med besök frĂ„n dem đŸ˜œđŸ’• De blir gokart och god mat, sĂ„klart ett dopp i poolen ocksĂ„.

Puss och trevlig helg.

Minns ni nĂ€r jag ville fĂ„ ordning i sovrummet? Nu kĂ€nns de Ă€ndĂ„ bra, svĂ„rt att fĂ„ pĂ„ bild pĂ„ de men de Ă€r ljust men Ă€ndĂ„ sovrumsmysigt đŸ‘ŒđŸŒ




Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela