TRÅKIGA JANUARI

Publicerad 2016-01-19 14:43:38 i Allmänt,

Hej på er!
 
Gud vad lätt jag glömmer bort bloggen, eller rättare sagt skjuter upp den.. De slog mig när jag läste Sofias senaste inlägg så jag får väl inte vara sämre =)
 
Vad har hänt sen sist? En underbar helg hemma har jag hunnit med, bokat hotell i Thailand som jag så snyggt redan visade i förra inlägget, som tur är tror jag inte Tommy läser min blogg och hur som så vet han nu om det. Vi åker alltså till Thailand i två veckor i April!! Återkommer om de är en hiss eller diss, har hört att de kan vara väääldigt varmt just då. Klibbigt och jäkligt men de är nog värt en ledighet på 2 veckor med bad bad och bad. Sa jag även massage? Jag längtar såå.
 
Angående min helg, jag åkte hem i fredags efter jobbet. Två stopp i köping ett hos Beccis och ett hos Linnsan. De va guldvärt att sno kramar ifrån dem, prata lite skit och mysa framför tvn. I lördags blev jag snygg i håret, var på kalas hos kusinerna för Farfar (Skönt att träffa dem) och mötte sen upp tjejerna hos Ellen för en Reunion. Så härligt och prata om livet med dessa, mina gamla klassisar och barndomsvänner. Tråkigt att inte alla kunde så vi får ses snart igen. ♥ Vi andra åkte sen till Örebro för grymt god mat på Pitchers. I söndags hann jag även med en fika hos Becca & Simon, de va super mysigt och pratade nog hål i huvudet på dem. Ska bli så kul i april när de blir föräldrar för första gången =) Väl hemma hann och gosa med min man innan denna helg va över.
 
Nu är de redan tisdag, denna vecka ska jag inte göra något alls faktiskt. Funderar kanske på bio i helgen? Ikväll ska de dock börjas med träning igen, sakta med säkert. Måste ju börja någonstans och lite flås behöver man i vardagen för att bli pigg, i alla fall jag. Vi hörs igen snart! I februari händer de mer.. Många hemgångar också. Kram
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2016-01-21 23:18:08

Bra Sandra! :D haha jag ska försökta bli bättre jag med.. Är ju det bästa som finns sen om några år att kunna gå tillbaka och se hur livet såg ut då osv.

Postat av: Sofia

Publicerad 2016-01-21 23:18:08

Bra Sandra! :D haha jag ska försökta bli bättre jag med.. Är ju det bästa som finns sen om några år att kunna gå tillbaka och se hur livet såg ut då osv.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela