Lista av Sofia

Publicerad 2016-01-22 13:29:55 i Allmänt,

Tack Sofia.. Går lite i samma spår som dig men ska försöka tänka själv också ;-)
 
3 SAKER NI KANSKE INTE VISSTE OM MIG:
 
1. Jag blåser alltid i ett glas om jag tar de själv ifrån en hylla eller liknande, jag vet inte varför de sitter i från grundskolan ;) Har blivit som en tvångstanke nu haha.
2. Jag skulle egentligen heta Linnea som va första handsval men eftersom Linnea Haglind fyller en vecka innan mig och vi bodde i samma hus som dem så blev de bli Sandra. Egentligen Alexandra men skulle ändå kunna bli kallad Sandra. Så Sandra blev det.
3. Jag tycker de är jobbigt att duscha. Haha Japp. Jag lovar jag duschar dagligen men de är en jobbig tanke varje gång. Vill lägga mig i soffan direkt eller så är klockan för mycket och jag känner stressen nej jag har gjort de till en dålig sak.. Och rakabenen, suck haha..
 
3 SAKER JAG TYCKER OM:
1. Tacos. Kan på riktigt äta det varje dag, så gott och fräscht! Tröttnar aldrig och är alltid ett säkert kort.
2. Choklad. Så jobbigt eftersom min hy (säg vad ni vill men så är det) inte riktigt kommer överens då..
3. Nybäddad säng och nyduschad kropp, den va bara tvungen att vara med. Det tycker jag om verkligen!
 
3 SAKER JAG INTE TYCKER OM:
1.  Att svettas, eller inte svettas så att de rinner utan jag som är så förbannat varmblodig är alltid varm. Har de svårt nu när det är kallt ut ska ni veta, stor varm jacka på ute men på tunnelbanan, bussen you name it där sprutar de ut värme! En annan håller på att avlida och jag hatar att bli varm, klibbig, nej de värsta jag vet.
2. Otrohet, jag spyr. Speciellt folk som har en fast partner och är med någon annan på sidan om, vem har ens mage till de? Gör slut, inte svårare än så. Du vill uppenbarligen vara singel och kunna byta partners.
3. Att vänta. Jag begär inte att alla ska va ute i god tid som en annan men att behöva vänta, kom igen du kunde åkt 5 min tidigare. Ibland är de ofrivilligt såklart men de är lika frustrerande varje gång med glimten i ögat=)
 
3 SAKER JAG OFTA DRÖMMER:
1. Jag drömmer ofta om gammalt, person som funnits i mitt liv tidigare som tydligen ska dyka upp där. Dåliga som bra. Jag kanske ska släppa vissa saker haha nej men de kan va en positiv dröm bara att personer jag inte umgås med dyker upp.
2. Jag minns inte drömmar lika ofta längre tyvärr så jag kanske inte drömmer längre minns bara de ovan =)
3. En dröm jag haft som har dykt upp 2 gånger fast inte samma år, de är att jag är fast i ett hus. Som sen är som ett spel, lite som The Saw filmerna men inte lika fullt så vidrigt. Man är mest jagad (man får ju mer panik i drömmar) och måste klara saker. Man faller ner i hål och ja jag minns inte hela idag men kände såväl igen den när den dök upp igen. Creapy.
 
3 MÅL JAG STRÄVAR EFTER I LIVET: (Sätter ihop alla 3)
Att va en kärnfamilj som skapar många fina minnen. Jag ser en camping, resor, Disney World allt det där.
Jag tror på föralltid om det är rätt, så jag strävar efter att va med min man föralltid. Jag vill att vi upplever barn, barnbarn och att vi sen går i pension tillsammans och lever ett liv ensamma igen med resor m.m
Kunna försörja min familj med bra ekonomi. Alltså några extra kliv på karriärstegen, behöver inte miljonen för att va lycklig fastän de är kul att sträva efter sådant. Jag vill kunna åka utomlands, köpa nya prylar som vi behöver.
 
3 SAKER DU KAN REKOMENDERA ANDRA:
1. Make Up store eazy cover all mix concealer - GRYM! Kan inte vara utan den och använder den varje dag.
2. Våga. Satsa på att köpa en lägenhet, de är en så pass bra investering som följer dig hela livet. På tal om miljonen, jag har den redan men som investering ;) Skämt och sido vill bara säga att det är inte svårt. Man måste bara sluta va bekväm och fundera vill jag va på samma ställe hela livet? Vissa vill de men tvekar du..
Jag tvekade men se så bra de kan bli.
3. Nyckel band, nu kommer Becca skratta ihjäl sig men så grymt är de. De behöver inte stå snygg eller singel på dem som man hade när man va mindre. Ett diskret men så skönt de är att fånga upp nycklarna. De har ju även en tendens att försvinna, men med bandet blir de svårare. Jag som har en väska full med allt behöver bara stoppa ner handen så känner jag bandet och drar upp dom. De underlättar =) haha. 
 
Har tyvärr inte så många som bloggar längre så kan inte be någon göra denna men jag säger såhär, den som har tråkigt får gärna göra denna lista.
 
KRAM
 

Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2016-01-22 15:36:24

Åh va kul att gjorde den! 😃 Haha!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela