JAG E NÖJD

Publicerad 2016-01-04 18:06:09 i Allmänt,

Då va 2016 igång och de är med blandade känslor måste jag säga, lite skönt va de att va ledig men jag är även en rutin människa och mår nog bäst av de 😉 Men de är ju mjukstart denna vecka då jag både är i receptionen (tomt på folk) och är ledig på onsdag 👍🏻

De ska bli spännande och se vad detta år bjuder på, min älskade blir ju 25 år och de är även 5 år sen vi möttes första gången! Bara detta är ju värt att fira lite mer ordentligt 😌 Jag röstar på en sandstrand men vi får se vad budgeten säger, i år ska vi spara mer. (Säger man alltid 😇) Annars har jag inte så mycket löften inför 2016, tar de mer som de kommer. Ska bli spännande och se vart jag hamnar i jobbväg också.. Hoppas på något bra ✊🏻 Ska väl som alltid klämma in träningen också, dax att röra på sig igen. Snart ✌🏻️

Har verkligen den där nöjda känslan över mig, igår kom de så stark till mig.. Hur mycket jag faktiskt trivs i vårat lilla hus 🏡 Hur vi pratar sparande, tar ett bubbelbad i vårat badkar, somnar till en film i sängen och kommer hem till middagen på bordet som min andra halva lagat. Ja jag är nöjd helt enkelt så 2016 ska bli mitt njuta år! Inte en massa måsten, sen drömma de ska man alltid.

Trevlig kväll på er 💕



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela