WORKING EIGHT TO EIGHT

Publicerad 2015-11-21 17:12:51 i Allmänt,

Här sitter man på jobbet en lördagkväll.. Inte nog med de så har jag varit här sen 08 imorse och ser inte slutet ännu.. Imorgon blir dagen likadan men jag är inte bitter 🙃 puh.. skulle göra mycket för att ligga i min mans famn hemma i soffan just nu. Även han har varit duktig hela dagen då han har storstädat varenda rum hemma. Ordnat med kablar, internet osv så ska bli extra skönt att komma hem till ett perfekt hem. Imorgon kör han utvändigt 👍🏻 så ni vet lixom haha (pratar av mig).

De är alltså mycket just nu och eftersom jag åker till London på onsdag förmiddag så har jag inte mycket tid över varken till annat jobb eller fritiden. När ska jag packa väskan? Vilken väska? Usch ja de är mycket 🙋🏼 Har inte hunnit tänka på julen så missar nog 1 advent i år, men åh vad jag längtar ❄️

Ja nej hoppas va va hemma till 20 i alla fall så jag får äta mat och se något dåligt tv-program innan de är dax att sova 🙂 Hoppas ni andra har en bra helg 💕

Vårat sovrum blir mysigare och finare hela tiden. Köpte hyllorna på Ikea som passade perfekt som nattduksbord då vi har de så litet 👌🏻 De fattas lite små fix sen så, mysigare i verkligenheten såklart.





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela