BARNASINNE

Publicerad 2015-11-24 21:30:10 i Allmänt,

Gud så härligt de ska bli med ledighet imorgon! Efter nästan 10 dagars arbete är man väl förtjänt av de också 🙃 Har varit full rulle på jobbet, de varit lärorikt för mig att känna på ledarskap men gud så påfrestande och mycket det har varit! De va kanske inte den mest strukturerade flytten man kan ha men jag har gjort så gott jag har kunnat i alla fall för att ha fått anta mycket.

Hann till och med handla lite adventpynt igår kväll så jag hinner i alla fall tända 1a ljuset på söndag hihi 🎅🏼❄️ Behöver verkligen juletiden just nu. Exakt en månad kvar idag och som jag längtar. Egentligen från 1 advent får jag den där känslan som varje år, den är alldeles underbar tyvärr märks de att andra växer ur allt de jag fortfarande älskar så längtar tills den dagen jag har egna barn att dela denna känsla jag vill ha mer av för ja, den är kanske lite barnsligt ☺️ Ska inte dra novellen om de men för mig- jag njuter av allt som hör till jul.

Nu ska jag mysa in i det sista med min älskade innan jag lämnar honom för London 💕 Puss och godnatt

I år blev de en guldig variant, mossan får bli till 2a advent.

Ses imorgon fina du 🇬🇧🤘🏻




Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2015-11-30 08:45:21

Jag har inte vuxit ifrån det alls, blir fortfarande som ett barn och går bananas varje år! 😊 O jag har lyckats smitta Jack också så nu lär jag ju aldrig växa ifrån det 😉 Men inget klår ju julpirret i magen, vill aldrig att de ska försvinna!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela