Utan musik skulle livet vara ett misstag

Publicerad 2015-12-08 14:47:00 i Allmänt,

Hello Guys,
 
Nu ni måste jag dela med mig av min senaste nyfunna låt! Jag måste bara dela med mig överallt när jag
blir helt till mig, den kanske inte berör era öron men för mig.. Jag ryser, vill gråta och le samtidigt. Sagt de förr och säger de igen, hur f*asen skulle livet vara utan musik? Känslan jag får när en låt bara träffar rakt där, jag kan sitta och bara glo och känna att livet är.. mäktigt (haha ja ni får skratta!) Man glömmer allt för 2 minuter.
Men för att ge ännu ett tips så rekommenderar jag serien som jag fann låten i, EMPIRE. Jag gillar den så för er som letar efter en ny serie att titta på och hitta nya låtar att lyssna på here you go.
 
Jag är kär i denna, har glömt Alicia Keys pipa alltså...
 
KRAMIS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela