THANKU SANTA

Publicerad 2015-12-27 12:36:02 i Allmänt,

God jul bloggen! 

Nu sitter vi i bilen påväg hem ifrån Idrefjäll ⛷ Jag har haft en härlig vecka fastän de blev lite upp och ner för alla. Jag tar de lite från början, startade vår ledighet med hemgång redan den 19e december för julmat och mys med hela Dennis älskade familj 💙 tack för klapparna vi fick. I söndags hann jag med en frukost hos Ida för att se hur Liam har växt och lämna honom en klapp. De är lika underbart i hjärtat varje gång. Därefter rullade bilen upp till fjällen.

Har verkligen haft en bra jul, vill inte klaga men hade önskat mindre sjukdomar hos alla då vi blev färre och tappade mormor & morfar (morfar du finns i mina tankar 💕) och även jag låg i feber och frossa inprincip hela veckan.. Har ändå hunnit åka skidor och varit på afterski! 👍🏻 Fick även en vit jul och de gör ju allt ❄️☃ Jag har som ni läst ovan kunnat ha de ganska bra ändå, skrattat tills jag har börjat gråta och fått jätte fina klappar- allt jag verkligen önskade mig. Tack fjällen för denna gång, du har inte skrämt bort mig helt ännu. Och puss på min älskade familj! Allihop, det är ni som gör julen underbarast varje år. 🎅🏼

Hoppas alla mina vänner har haft en underbar jul, vi hörs nästa år med nya mål, möjligheter och minnen 🙌🏻

Puss och kram 💋


Min snygging så duktig, kul att se att våg doppresent kommer i användning 😍






Kolla jag ser ju ut som ett proffs i alla fall..
Vann i bowling gjorde jag med! Avslutade med en strike som inte syns här 😉 Stort för mig haha.

En toppen vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela