TACKSAM

Publicerad 2015-12-17 11:04:54 i Allmänt,

Nu ekar de här igen.

Snart ska jag gå på lite julledighet och de längtar jag verkligen efter! 9 dagar i rad utan jobb och annat jobbigt att tänka på ❄️🎅🏼 Härliga tider. De har inte hänt mycket sen sist, krigar på jobbet för att få ihop så mycket som möjligt innan jag är ledig. På fritiden försöker jag få ihop allt inför julveckan.

I helgen va Katta & Lasse här, även lillebror så vi firade honom och Veronica med god mat och fika 🎉 Hade en trevlig helg med en titt på julmarknaden, lite partaj och spel. Även Pontus kom med hans tjej Malin så de va roligast att träffa alla 🙅🏼

På tal om att träffa alla, hur glad blir man inte av denna bild som skickades till mig i morse av Ida? (Se nedan) De slog mig hur mycket jag saknar er där hemma och hur underbara fina vänner och barn jag har i min närhet. Jag är så glad att jag fått lära känna dem så som jag har fått och att få va gudmor till min favorit pojke Liam 👶🏼💙💗 Jag är så stolt över er alla som får ihop er vardag med familj. Unga snygga mammor 😉 Jag älskar er allihop. Gud vad ni betyder.

Puss på er 💕

Haha älskling! Att du nu går är ofattbart för mig, ibland drömmer jag om att vi bor dörr i dörr 💙






Saknar Svea gör jag också, de va verkligen för länge sen vi busade. Även Hilda som nu blivit så stor 💗


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela