JULFIX OCH TIPPEN

Publicerad 2015-12-05 08:08:14 i Allmänt,

God morgon fina ni ❄️
Här ligger jag i soffan i vanlig ordning och väntar på Nyhetsmorgon, ljusen är tända. Så.efterlängtad.helg! 🙌🏻 Denna helg ska jag bara vara hemma med Dennis, åka och handla lite, tippen, julpynta och ja ni vet- ordna hemma. Låter kanske tråkigt för vissa men för mig är de en perfekt helg då kraven bestämmer jag helt själv 😃

Igår va de fredagsmys här hemma framför Idolfinalen och visst är jag glad för Martins skull men Amanda- you go girl! 🙅🏼 Tror inte behöver vinsten egentligen. Nu ska jag mysa vidare, väcker Dennis lagom till ensam hemma 2 och skinkmackan - JAG ÄLSKAR HELG. 

Puss och trevlig helg till er 💗

När man har paus på jobbet, selfie och julmys 🙈

Linas matkasse igår 😍

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela