HEMMA HOS OSS OCH PAPPA

Publicerad 2015-12-06 20:48:17 i Allmänt,

Hej på er.

Söndagskvällar är väl härliga? Speciellt om man har hunnit få så mycket gjort som jag har idag då njuter men lite extra 🙅🏼 Nu har vi också äntligen julpyntet framme och även en gran, en liten och söt sådan som jag fyndade på Rusta för 49:- som hittat 🙌🏻 Ville gärna ha en riktig nu när vi har "hus" men eftersom julen inte firas hemma så fick de bli en i plast. Hur som så blev jag grymt nöjd och nu känns de verkligen som de ska här hemma- Åh årets mysigaste månad!! 🎅🏼🎄 Satt också nyss och åt skinkmacka med varm choklad.

Helgen har varit precis som jag önskade, spontan och icke planerad. Igår skulle vi handla saker hem vilket vi gjorde men skulle sen åka förbi pappa med en inflyttningsblomma och de slutade med taco-kväll, några groggar och vi sov kvar 😘 De va jätte trevligt och så skönt att bara kunna "gå" över nu.

Nu ska jag ta mitt sååå lena hår (gjorde inpackning i 40 min) till sängen där vår nya tv väntar- äntligen har vi tv i sovrummet, de känns så lyxigt haha 4 år senare 👌🏻 Tackar pappa & Veronica för den. De ska köpa en ny.

Nej puss och godnatt 💗










Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela