MER BIO ÅT FOLKET

Publicerad 2014-09-17 06:54:11 i Allmänt,

Ändrade humör rätt så snabbt efter förra inlägget, en kopp kaffe piggade upp lite och biomys väntande när jag kom hem 👏 Precis vad jag behövde 🌸 Älskar också vår planlösning vi gjorde med de öppna köket, låg i soffan och väntade på att serveras jätte god mat 😚 haha 

Gick sen på Dennis favorit filmer Sin city som jag förövrigt hatar, men för att han är han så gjorde jag det för honom. Och eftersom Jessica Alba är med, haha filmen va faktiskt inte allt för dålig och mysigt va det 😌

Kalla mig schizofren men man ska va positiv har jag hört. Idag ska de bli en bra dag, redan onsdag också och idag är det jag som styr på jobbet.. Igen 😏 Puss på er ha en bra dag💗



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela