JOBBA ÄTA SOVA REPEAT

Publicerad 2014-09-09 06:37:37 i Allmänt,

Godmorgon ☺️ tänk att man är vaken vid den här tiden, lite skillnad mot tonåren och skoltiden.. Blivit van dock men på kvällarna är jag så himla trött. Sängen lockar tidigare än paradise hotell på tvn haha och nej mamma jag vill inte höra vad va det jag sa 🙈

Men men tror de har lite med lathet och vädret att göra också, iallafall måndagen flög förbi som vanligt 😉 Idag hoppas jag på samma sak, efter jobbet ska jag träffa Maria i city för en fika och kan bara tänka mig hur våra munnar kommer att gå. Blev inget förra veckan så ska bli himla roligt.

På tal om trötthet, i söndags hade jag min efterlängtade söndags-mys-kväll. Redan efter kvällsmaten som för övrigt var det godaste på länge, var vi redo för soffan, ny duschade och mätta var man utvilad👍 Så ska en söndag vara och två filmer hann vi se också.

Intressant va? Pusss 💗



Här står jag 🙋

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela