LIFE IS JUST BETTET WITH YOU

Publicerad 2014-10-22 06:07:27 i AllmÀnt,

Godmorgon 💁

Klockan Ă€r 06 och snart mĂ„ste jag gĂ„ ner till bussen. SĂ„hĂ€r ser mina mornar ut 🚌 

Glömde sĂ€ga de igĂ„r att mitt internet har tagit slut redan vilket jag förstod. SĂ„ eftersom att de Ă€r 2 veckor kvar till nytt sĂ„ anvĂ€nder jag helst telefonen hemma om de inte Ă€r viktigt ☝ SĂ„ ni hör ifrĂ„n mig efter 18 varje dag 😉

Kom ocksĂ„ pĂ„ att denna vecka knappt hade börjat och i mĂ„ndags efter jobbet Ă„kte jag hem till Elle och tittade in hennes lĂ€genhet i Sumpan 😍 Blev bjuden pĂ„ bĂ„de mat och kladdkaka vardagslyx en mĂ„ndag. Pratade om allt och mĂ„ste göras om. Börja promenera ocksĂ„ sĂ„ vi rör pĂ„ oss och fĂ„r se mer.

Ha en bra dag pusss



Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela