HEJ HEJ

Publicerad 2014-10-21 19:44:51 i Allmänt,

Hej mina trogna läsare ✌️

Eftersom mina två fina vänner påminner mig om bloggandet så kan jag ju inte säga hej ikväll. Känns bara som att livet inte erbjuder så mycket i veckorna men när man bor 16 mil ifrån nära och kära så behövs de lite uppdatering av varandra ioförsäg 😙

Sitter här mätt och belåten efter mcdonalads *host* jaaa ibland får vi. Tänker inte ens nämna träningen den finns där i bakhuvudet... Så som jag springer idag så borde de inte märkas så, har nämligen tvätt IGEN och dammråttorna kunde inte gömma sig längre 😉 Måste sluta ligga på latsidan för inte är de här jag. Sakta men säkert. Måste bara hitta min "livsstil" här uppe. De är ovanligt att inte ha city gym eller kunna träna en morgon en ledig dag. Jaja jag har ett heltidsjobb och de är jag mer än glad över! Lön är de snart med 👏 Nej tvätta, duscha och tvätta innan paradise. Puss och godnatt mina vänner 💟





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela