VARFÖR SÅ PRATGLAD?

Publicerad 2014-11-13 06:53:36 i Allmänt,

Godmorgon,

Vad fasen hände med denna vecka? Poff borta men de gör ju inget :-] Igår var jag och tränade med Michaela, inte alls lika bra pass som i förrgår så jag blev ganska irriterad och låg.. Som tur är peppar hon mig och orden "du har potential bara du inte ger upp" ekar nu i mitt huvud! Tyvärr sitter de mesta i mitt huvud så måste börja där 💪

Jag var där iallafall och svettades i 45 min cirkus så en klapp på axeln för de. På tal om mitt självförtroende, självkänsla ja you name it så har det alltid varit min svaghet, klagar alltid på mig själv. Vill ha de vill ha så. Tur att jag har dom istället för tur att dom har mig. Ja listan går att göra lång men tänker inte deppa för de utan tvärtom - då får jag jobba på de 💁 Tur att jag är bra (host).

Har iallafall en bra andra halva så vi väger upp, låg och pratade i kanske en timme igår om vår framtid och planer. Har aldrig känts såhär bra 😙 Vi båda vet vad vi vill och planen är lika. Just nu är jag inne i den där perioden igen, jag vill skapa ett liv med en familj (så redo!) fint hem och bra lön på kontot. Tur att vi känner oss redo men tiden och platsen ligger lite efter. En sak är säker, vi vill aldrig flytta till Köping igen- Pusss💟




Vår första plan är en resa i december, resa bör man. Nästa trip blir i sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela