LÄR MIG FORTFARANDE

Publicerad 2014-11-30 09:05:16 i Allmänt,

Hade en såå bra kväll igår ute på olika ställen med andra sida av familjen 💟 Vi började med julmarknad på dan som gav lite julkänslor äntligen. Alltså skridskobanan, elden, mandlarna och julmusiken! Kändes näästan som i film. Köpte godaste senapen och kryddor haha hej Sandra 50 år. Men senapen kommer till användning senare idag för det är ju 1 advent ⭐️ (=första julskinkemackan). Gick sen runt till olika pubar i city där vi åt gott och drack gott sen till sist hamnade vi i sumpan, hade jätte trevligt som alltid och vi pratade om livet och blev luriga. Känner varje dag hur jag verkligen trivs här! Hemma tänker jag inte ens jämföra med. Stockholm i mitt hjärta. 

Idag ska jag stor röja här hemma, iallafall försöka få upp adventsljusen så de blir lite jul här hemma. Med tanke på flytt så har vi inte tänkt på pynt osv 😒 Ikväll blir de ost och skinkmacka framför tvn men innan de ska jag ut till Värmdö och träna med Michaela 💪 Puss och trevlig första advent alla fina 🎅










Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela