BLA BLA

Publicerad 2014-11-17 21:41:59 i Allmänt,

Ligger här stressad och väntar på tvätten.. Alltid jag och stressa när jag vet att jag ska upp tidigare än vanligt.. ☝️Tänker på att jag måste sova fastän jag inte ens är trött. Men ja kl 04.00 går Sandra upp imorgon! Inte konstigt att man har huvudvärk när man vaknar 09 på helgerna =)

Imorgon ska jag nämligen bli upplärd av vår "handyman" på Arlanda så är ni i närheten säg hej vetja 💁 Han sköter allt för de som arbetar på Crew base vilket jag också ska kunna när han är borta. Ännu en sak till CV:t yey. Mycket nu dock.

På tal om jobb och cv, hatar att de tar sådan tid för oss tjejer att få fastanställning. Lättare för killar på något sätt 😒 Jag är trött på visstid och allt vad de heter.. Mitt liv skulle bli så mycket lättare och flera nya val finns att göra. Står stilla. Men jag krigar på, snart så. Planer finns och jag kommer hoppa av glädje den dagen 👍 

Nej om ett sista ryck ner till tvättstugan, somna gott och imorgon väntar nya lärdomar och möten med bank & mäklare. Hejja oss - Puss 💟

Godnatt✨

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela