TJEJKVÄLLAR

Publicerad 2014-06-30 10:00:50 i Allmänt,

Godmorgon Köping 🌸 Ligger fortfarande kvar i beccas säng, älskling åkte hem igår kväll eftersom han jobbar. Jag däremot jobbar inte förens på onsdag men åker hem imorgon igen. Becca kommer hem senare idag så efter 3 veckor utan henne så va de självklart givet att vara kvar en dag till.

Gårdagen. Jag skäms och vill helst inte tänka på den mer eller alkohol över huvudtaget 😑 Lördagskvällen spenderades på linns altan med tjejerna & massa gott. En lagom kväll va tänkt och några vinglas räckte för mig. Något hände och på krogen fick jag två shottar. Vet inte ens vad ena hette iallafall hela natten va en pina, igår kunde jag inte äta utan att allt kom upp. Jag ville gråta, dö och må bra. Värsta dagen i mitt liv. Mot kvällen kunde jag få i mig lite så chili namnam med Lollo & PLL fick avsluta denna värsta söndag. Aldrig igen.

Men tack alla mina tjejer för en mysig och bra helg 💗 En vecka kvar sen börjar jag jobba på heltid. Pusss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela