STOCKHOLMS SKÄRGÅRD

Publicerad 2014-07-25 08:24:37 i Allmänt,

Hello my friends 💟

Fredag, fortfarande världens varmaste väder här i Sverige, lön och helg 😚 Så den som är minsta bitter idag får smisk. Jag lever iallafall på lycka redan från igår vilket är sjävklart. Kvällen blev jätte lyckad med alldes för mycket räkor och alkohol. Vi började med att åka till Västerbron inann båten skulle gå, vi hängde ett "love lock" där som är en tradition världen över inom kärlek 🙊 Kasta nycklarna i Mälaren och låste vår kärlek föralltid hihi 🌸 De va en av alla saker som står på min "bucketlist" som jag och min jobbarkompis gjorde på jobbet. Riktigt roligt faktiskt, gör en!

Avslutade hela vår dag med räkbåten i skärgården. Så himla mysigt, gott, romantiskt och trevligt 😚 Satt bredvid ett jätte trevligt äldre par. De berättade om Stockholm och vi skålade. Och efterrätten jag dog. Godaste pannacottan på länge vill jag lova. Tack baby för en underbar årsdag💗

Idag blir det bara att vara, lägga tid på vårat nya hem och koppla av inann lördag som bjuder på sommarfest ☀️💃 vilka dagar - pusss på er och livet<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela