SOMMAREN I CITY

Publicerad 2014-07-18 09:30:27 i Allmänt,

Nu kan vi snacka sommar, hela nästa vecka ska ju bli galet varm iallafall här hemma ☀️ Nu kanske de svider liite att vara utan semester men ändå, pengar och renovera lockar egentligen mer. Fast jag är avis på alla som har den fina brännan, jag har aldrig då menar jag aldrig varit såhär blek i juli. Fy skäms. 

Hoppas på kanske någon soltimme nu i helgen iallafall 👍 Fick ju fin besök igår när Dennis lämnade landet. Beccis & Ison är mina inneboende hela helgen så jag är nöjd 😚 Bjöd henne på middag, chips & dipp och såklart 3 avsnitt av pll. Nu sitter jag på jobbet och bara väntar på att få komma hem till dom så vi kan se vad denna helg bjuder på. Något glas vitt har vi sagt iallafall 😏 Skönt att bara vara. Trevlig helg allesammans<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela