BYT STAD SKAFFA ETT JOBB STARTA OM PÅ NYTT

Publicerad 2014-07-09 15:53:29 i Allmänt,

Trivs så bra på mitt jobb 🌸👌 Alla dagar är lika men så olika så man vet aldrig vad dagarna bjuder på. De värsta som kan hända de är när kunderna är riktigt arga och elaka i luren men de är bara att skaka bort dom. Deras förlust om dom slösar sin tid på att sitta i telefon istället för att njuta av solen säg 😄

Mina dagar går iallafall super snabbt och snart går vi hem för dagen denna onsdag! Gud så skönt att halva veckan redan är över och gud så skönt med en helg utan måsten. Hoppas jag också får njuta av de varma sommarvädret ☺️

Nej nu vill jag bara hem till pojken jag älskar så att vi kan se semifinalen i VM och äta tacoooos👌 Vardagskvalité. Puss på er babes💗



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela