NAKED JUICE BAR

Publicerad 2014-12-04 05:36:24 i AllmÀnt,

Hola amigos 💁

SĂ„ jĂ€vla gött med torsdag idag, snart Ă€r jag klar hĂ€r ute pĂ„ Arlanda och Samir Ă€r tillbaka =) KĂ€nns pĂ„ ett sĂ€tt skönt med vanliga rutiner igen men Ă€ndĂ„ har de varit skönt att va hemma strax innan 16.00 istĂ€llet för 18.00 och röra pĂ„ sig inte bara sitta still. Men men Ă€n sĂ„ lĂ€nge har de rullat pĂ„ vore vĂ€rre om nĂ„got problem uppstĂ„r dĂ„ stĂ„r jag dĂ€r.. sĂ„ hĂ„ller mig till mitt igen nĂ€sta vecka ☝

Veckan har varit skön och mysig, lite trĂ€ning och jobb. Imorgon Ă€r det Idolfinalen som gĂ€ller wihoo 💃 Kanske en pizza pĂ„ de och sen tar vi fredag. Vi skulle kunna hoppa över idag kĂ€nner ja haha 🙊 och juste i helgen har vi visning - Ă„terkommer dĂ„ istĂ€llet Pusss<3

BÀst med Arlanda Àr atmosfÀren och allt som finns. Skönt att strosa runt dÀr nÀr tiden finns ;) Har hittat en smoothie som jag inte kan sluta med. Lemon flu fighter- testa! (Om man gillar sura)

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela