MEDELTIDEN

Publicerad 2014-08-11 13:21:30 i Allmänt,

Och den är nu över för i år. Puh säger jag ☺️ Man orkar inte längre så nu tänker jag inte festa på länge känns de som iallafall. Nu vill jag snart ha mer rutin med träning och hälsan☝️

Har haft en mycket bra helg ändå fastän jag vaknade döende idag 😄 I fredags var det avskedsfest för Kim och Julia hemma hos kim. Hade roligast på förfesten men svårt att ha tråkigt men dom sjuka tjejerna.. Va också roligt att träffa alla som man inte sett på länge eller festat med 😗 avslutade med källarn där de alltid är roligt att kramas med folk som man inte heller sett på länge.

Lördagen höll på att ta dö på mig redan när jag vaknar upp (ni som känner mig vet stress & mat ilskan) haha Linn väcker mig tolv, inte sovit så länge sen tonåren och jag får panik. Skulle hinna köpa presenter, alkohol och ja allt det där med tusen folk på stan, utan bil och med hela festen kvar i ansiktet. Alla ringde och folk drog i en. Kvällen slutade iallafall lyckad med minst 30 pers på vår bakgård 😄 De va Dennis som hade fest för en annan satt där och en efter en rullade in 👌 Rörigt men hade otroligt nog kul för att vara hemma, brukar inte kunna slappna av 👏  Sprang mellan ågården och källarn dygsur sen somnade ja gott vill jag lova.

Söndagen va inte lätt men efter att ha städat hela gården så åkte jag och bebisgosa hos Emmie 😘 Kunde inte sluta titta på Hilda, så fin var hon och de  brukar jag inte tycka nyfödda är. Så fin familj dom blivit. Han prata massa bebis innan vi både skulle på kalas. Mamma blev 43 år och bjöd på bakis grillat 👌🌸 Bästa på hela helgen. Grattis i efterskott älskade mor. Avslutade med ett dopp i gruvan med Dennis becca & Ison innan vi åkte hem till oss.

Ursäkta för en hel helg i ett inlägg men roligare att dela med sig ordentligt 👍 Hoppas ni haft en bra helg- nu börjar vi om 💗



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela