NÅGONTING ATT ÄLSKA.

Publicerad 2014-04-07 09:10:33 i Allmänt,

Hej mina vänner 🌸

Redan en helg förbi.. Hade jätte trevligt i lördags hemma hos Ellen :] Ni skulle bara smaka alla desserter! Och hennes lägenhet... to die for. Annars är de alltid så roligt att träffa gamla godingar och ändå känna att de var som "igår". Hängde sen med grabbarna och blev lite lurig tro de eller ej. Aja de va kul :-)

Igår va de sysslor som städa efter fest, tvätt, bil, äta bakismat men avslutade allt i Kolsva och fick äntligen se Theo! Vilken liten goding. Jag gick in i mamma rollen på en gång med mat, lek och sömn ;-) Nu är de kört.. haha nej inte än men igår ville jag ha en kan jag säga. Får nöja mig med att vara tant Sandra något år till.. Jag/vi har mina planer så kan lova inte än på ett tag. 

Idag börjar en ny fullspäckad vecka! Har faktiskt börja använda almanackan i phonen igen.. saker hela tiden men jag gillar de. Idag är de eftermiddag och hundvakt som gäller. De va de, Pusss💕


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela