LÄTT FRÄSCHT FÄRSKT

Publicerad 2014-04-28 19:46:44 i Allmänt,

Haft musik i öronen fram tills nu och vilket pepp de gav 🎶 ett bra tips för lite motivation i vardagen för jädrans vad taggad och mycket saker jag hann fast de känns som om dagarna inte räcker till.

Efter detox veckan måste jag säga att något hände, har motivation och ingen matlust haha. Menar såklart inte att jag inte vill äta alls utan vill ha mer av de fräscha, färska och näringsrika. Och ni som känner mig vet att sallad var de jag valde sist. Toppen tycker jag. I de stora hela så åkte jag till gymmet direkt efter jobbet och därefter med musiken så fortsatte jag springa runt. Stan, tippen, lägenheten och gjorde en grymt god kvällsmat. Fräsch. Känns skönt att sitta klar med sysslor, nyduschad och mätt framför tvn. Nu så. Imorgon är de sista heldagen för denna vecka tjoho 👏

Vi hörs då igen - pussss💜

Mitt "sötsug" idag, perfekt i vardagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela