BUT FIRST LET ME TAKE A SELFIE

Publicerad 2014-04-05 11:46:32 i AllmÀnt,

Hej 🌾

Mysig fredag igÄr, först var de kalas i Kolsva och sen Äkte jag fort över till tjejerna. Jag hann till let's dance och de va ju lika bra som vanligt :] Sjukt bara hur folket röstar men kan vÀl va sÄ att unga som oss inte röstar.. gillade Jasmine.

Annars sĂ„ somnade jag som en stock igĂ„r och vaknade inte ens i morse nĂ€r Dennis hade gĂ„tt upp. Tur va vĂ€l de Ă€ndĂ„ för baby överraskade med en brakfrukost framför Nyhetsmorgon som jag tjatat om nu ;-) Som jag skrivit tidigare sĂ„ Ă€r lördagsmornar nĂ„got fantastiskt. Mys. Nu ska jag ta pĂ„ mig lite klĂ€der för att trĂ€ffa Becca & Amanda pĂ„ stan för en lunch ✌ IkvĂ€ll blir de Arboga med gamla klassisar mfl.

Pusss och trevlig helg 💗





Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela