RIGHT FROM THE START YOU WERE A THEIF YOU STOLE MY HEART.

Publicerad 2013-02-28 23:04:47 i

Är så jädra nöjd just nu och de har jag Ida att tacka för, min egna favorit frisör som har öppnat en egen salong i arboga :] riktigt stolt är jag såklart och ännu en gång grymt nöjd med min nya fräscha hårfärg, fyllde i min ombre lite ljusare och ny brun och ja ni kan ju tänka er själva förändring efter 8 veckors mellanrum! Ne älskar denna känsla så tänker inte låta de gå såhär långt nästa gång :) nytt schampoo och balsam unnade jag håret mitt även så nu ska de tas hand om, ordentligt.

Som ni ser så har även bloggen min fått en vårigare touch (tack söta lina) så vårnytt kallar jag alla dessa förändringar, imorgon är det brynen och naglarnas tur, fredagskväll i soffan åh längtar såå ❤

Måste påpeka att jag har världens bästa vänner och pojkvän vid min sida och att jag knappt med ord kan beskriva hur glad jag är för att ni är en del av mitt liv! Tillsammans gör vi de lite bättre, love u! tack för idag flickor och pojken min :] somnar med ett leende på läpparna taggad inför en tidig fredag och jobb hela dagen. Kärlek massor av kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela