TAKE ME BACK TO SUMMER PARADISE.

Publicerad 2013-04-29 12:24:37 i Allmänt,

Segare dag? jag hatar att vänta, när man vet att något ska hända då vill jag bara sova så de händer direkt när man vaknar upp :] Var pigg och förväntasfull redan kl 8 imorse då Dennis åkte till jobbet men vem är vaken då? Så har plockat lite hemma, packat lite till och målat både tårna och naglarna fint rosa med glitter, nu sitter jag här i min ensamhet och väntar på Linn som ska luncha med mig vid 2 så förhäxad för underhålla mig i en timme till, nostalgi på hög nivå! Mitt och mammas favorit program när jag var liten och jag vet att hon längtar så tills vi ska ha maraton någon kväll.. kanske kan lära mig något som får tiden att gå fortare?
 
nej ska inte tråka ut er utan vi hörs inatt/morgon när vi äntligen är på väg! ta hand om er här hemma i Sverige ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela