I said the color is red.

Publicerad 2012-01-31 23:48:36 i Allmänt,


Gud så hurtig jag är på bloggfronten, positivt måste jag säga! hade glömt blogg-appen som alltid finns där.
Iallafall, kvällsgöra ikväll har varit att skriva en uppsatts som jag missat, målat tånaglarna romatiskt röda
och fingrarna likaså! eftersom jag har slöat de senaste dagarna och varit mer av en livsnjutare så kände
jag att det var dax att ta tag i verkligenheten igen, det är lätt att bli blind. så har gjort nytta och fräschat
upp mig med andra ord. skönt på ett sätt att få en natt för sig själv, kunna fixa sig som bara vi tjejer gör ;)

så är nu ren och len som en barnrumpa, imorgon är jag redo för ett svettigt gympass igen och kanske ett
besök på solarieöarna? den som lever får se, just nu sitter jag med ett leende på läpparna vilketsom.

take care - big love ♥

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela