love lift us up.

Publicerad 2011-02-28 16:39:13 i Allmänt,

åh så duktig jag är, har suttit nu i någon timma och skrivit en engelska uppsatts som ska vara
klar veckan efter lovet men som jag kände att jag tar tag i på en gång så jag kan ta lov sen :)
himla skönt är det, man blir super lättad varje gång och på bättre humör också! så nu det enda
jag tänker "plugga" under lovet är körkort, annars har jag faktiskt lov.. har bara en teori lektion
kvar imorgon sen risk 1 på fredag, så de är på gång nu, sakta men säkert wihoo.

så fortsätter med teoriboken en timma sen så får de bli mys resten av kvällen, skön måndag.
bra start.

Kommentarer

Postat av: saara

Publicerad 2011-02-28 21:20:31

jag har också risk 1 på fredag, kanske samma? ;) hihi!

Postat av: saara

Publicerad 2011-02-28 21:22:08

jag ska också på risk 1 på fredag, kanske är samma? :) hihi!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela