She will be loved.

Publicerad 2011-08-30 22:04:03 i Allmänt,



vilken dag! jag och helena hade tänkt att åka in för att se Kenza bara på avstånd eller
iallafall få ett hum om hur hon verkligen ser ut.. och tänka sig att jag fick helena att
söka haha :-D så vi båda gick in där hon satt, jag stod alltså som tjejen i grått ovan!
och vi pratade, hahah jag blev helt till mig.. lite små kul faktist, dock kom inte helena
vidare men vi kom direkt från skolbänken och hon hade inte direkt tänkt söka så.. vi
hade himla trevligt ändå, hann med att kolla i affärer både i stan och på marieberg
sen åt vi god mat såklart..:-) haha ligger fortfarande och ler lite, tönt..

nej nu orkar jag inte skriva mera för har åkt på en redig förskylning bara över natten!
har feber, frossa och halsont.. min underbara mamma var nyss upp med en kopp varm
choklad så ska mysa ner mig med den innan jag lägger mig, godnatt sötnosar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela