start me up.

Publicerad 2010-11-29 12:14:49 i Allmänt,

hej mina vänner.

1a advent har redan varit och den for snabbt förbi.. och lika så helgen, men som jag skrev
tidigare så blev det lugnt i lördags, kul och se hur alla spårade ;-) somnade skönt och tidigt..
sen i går blev de full rulle, firade först min broder som bastar 15 år i veckan. puss på dig.
senare var jag och dansade hos sofia, himla roligt måste jag säga! nu jävlar (; heheh..

kan ju inte säga så idag dock.. fy för träningsvärken i mage, armar och ben! men liite skönt
är det ju också, tror det här kan bli roligt. kul att ställa upp för sofia om inte annat :) nu ska
jag ta tag i svenskan som jag borde ha gjort, är alltså hemma idag.. har aldrig gjort såhär
men mår inte prima heller och har inte pluggat i helgen, vadå prov på en måndag? neeh..
så dax att ta tag i det där så jag har det gjort, snart är det december också ihih..

nej nu ska jag sluta babblaa, stor puss till er.
sandros.

Kommentarer

Postat av: sofia

Publicerad 2010-11-29 19:32:05

sååå duktig så :DD haha hörde att du hade tränat hemma lite också, så jävla bra sandra :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela