PUT THE TRUST IN EVERY WORD YOU SAY.

Publicerad 2015-01-28 11:34:59 i Allmänt,


Blä vilket väder, och blä på min hals som jag förstod inte ville samarbeta när jag vaknade. Det smakar sjuk om ni förstår mig då? haha och jobbigt att svälja, men annars är jag lite piggare i kroppen så det är alltid något =) Varvar med thé och halstabletter. 
 
Annars flyter dagarna på som vanligt, redan onsdag så snart går veckan nerför redan! 👏 Hoppas på att inte bli sjuk till helgen då Michaela & Niclas står för lite partaj, eller poker och vinkväll kanske låter exklusivare 😉 Förvövrigt så håller vi i träningen och jag håller i med 5:2 fortfarande, ibland går de toppen och ibland känner jag ingenting.. men vågen visar minus iallafall och det känns bra för mig. Blir dock att ta de lugnt denna vecka och komma åter frisk och kry.
 
Ja mycket roligare än såhär blir inte denna vecka, packar ner i kartonger på kvällarna och varvar med tippen så snart är vi i alla fall redo för flytt. Och jag och Dennis har de sååå bra åh så bra vi har de! 

Puss♥



 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela