PLÖTSLIGT HÄNDER DET

Publicerad 2015-01-21 16:38:53 i Allmänt,

Jag vet inte vart jag ska börja men ur något dåligt kommer alltid något bättre så enkelt är det. Igår/idag hände det saker på jobbet sådär poff bara.. tyävrr både dåliga och bra men för mig bra, ville inte dela med mig av min lycka samma dag som vi sa hejdå till en ängel utan väntade ut detta lite och för att vara mer säker. De känns så j*vla gött att efter år av längtan ska jag äntligen få en.... tillsvidareanställning! =) 👏 De känns som att jag kan pusta ut men ändå växa ännu mer. Jag får ett stadigare ben att stå på helt enkelt.
 
Jag får alltså en fast anställning på ett företag som verkligen tror på en och där de finns så många dörrar att öppna bara man vill och kan såklart men efter den beröm jag fick igår (hatar att ta emot de hihi) så klappar jag mig själv på axeln och tänker allt lönar sig i slutändan och du kan de vet du. Mitt mål var att bli fast här för att vara en del i företaget på riktigt, kunna byta/utvecklas och bli något som passar mig. Jag personligen behöver ingen högskola för det. Just nu vill jag bara växa här och se vad dom erbjuder mig härnäst och just nu kommer växeln bli mycket större eller rättare sagt Scandinavisk.. så om ni ligger inne med norska/danska ord så lär jag mig gärna haha. 
 
Efter detta ser jag hur mina livsmål börjar falla på plats och att ha en stadig inkomst är väl A och O. Jag får betald semester (nästa år dock), jag kan ha bättre lån, bättre lön, uppsägningstid.. ja ni som redan har en fast tjänst vet ju fördelarna. Även Dennnis blev super glad över detta besked som vi somsagt strävat efter ett tag. Han blev fast ännu en gång här i början på året så nu känns de tryggt för oss båda. Fan vad bra vi är - High five ♦

Som jag sa detta är mitt år ☝️ även min stjärna sa så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela