HAR DET BRA

Publicerad 2015-01-29 15:09:59 i Allmänt,

Woho vaknade imorse och kände mig genast lite bättre så ännu en gång lyssna på kroppen era! Igår kändes de som om allt ville lämna kroppen samtidigt både för mig och Dennis så vi lyssnade, tog det super lugnt och åt mcdonalds till kvällsmat. Tada idag äter jag på mina halstabletter för sista gången förhoppningsvis och hoppar träningen också, perfekt med energin tillbaka för snart är det fredag igeen =) Februari är här i helgen också, en fullspäckad månad då varje helg är uppbokad redan! Hoppas att det går fort då så våren kan komma för nu är jag trött på varannan dag regn varannan dag snö. Inte konstigt att immunförsvaret fattar noll.. men jag vet att de dröjer ett bra tag till. De skulle va Maj nu om jag får önska, bästa månaden ♥ (vet även två snyggingar som fyller då;)
 
Ja de finns alltså inte mycket att klaga på, tänk att de stör folk.. Jag är och kommer alltid vara en person som är väldigt öppen och visar känslor utåt speciellt när något är bra, något jag älskar eller något jag bara vill visa hela världen. Sån är jag, att då få höra folk säga att jag ska få mitt förhållande att se bra ut gör mig piss irriterad. Okej om jag lägger ut för många selfies men mitt förhållande nej inte okej det finns ingen som kan yttra sig om det förutom jag och D. Så lägg ner eller sluta läsa/följa mitt förhållande har fått höra nu hur personer sagt att vi ska verka så bra, vi ska va så kära, åh fuck you vi är och har de. Så länge jag älskar honom så kommer jag skriva de så enkelt är de. Mitt förhållande är mitt och att jag ens ska behöva förklara de... suck
 
Nu satte jag punkt för de också, delar verkligen med mig av tankar idag (: - Men ha en fortsatt bra dag pusss.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela