TV-HÖSTEN

Publicerad 2014-09-19 06:57:04 i Allmänt,

Godmorgon fredag 💎

Känns jävligt gött så vaknade på mycket härligt humör. Som jag sagt tidigare så är det fasen lag på att vara glad när det är fredag :-] Ska inte göra någonting idag förutom tvättstuga som älskling så fint bokade (på en fredag!!) men ska titta på idols fredagsfinal i mellan åt och äta godis. Perfekt fredag.

Sitter på min pendel som vanligt, inte gjort mer än att jobba denna vecka. Kommit hem och slappat framför höstens tv. Börjar dock få tillbaka min över energin så siktar på gym på måndag 👊 Nu ska jag vara redo för kl 07 ska jag äntligen beställa en ny telefon. Till oss båda faktiskt. Från 4an till 6an kommer kännas guld👏 Bokstavligt talat då den är guld, I ❤️ Iphone. Ha en trevlig helg ni där ute.

Varje morgon & kväll<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela