TJEJER

Publicerad 2014-09-22 15:16:03 i AllmÀnt,

Hello 🙋

Efter en sĂ„nhĂ€r lugn helg sĂ„ skuttar jag av energi idag 👏 Gjorde inte mycket mer Ă€n att tvĂ€tta/stĂ€da igĂ„r och tur va vĂ€l de, Dennis va inne pĂ„ sista kallsipperna sĂ„ ni vet de tĂ€nkte jag 😉

Hoppas att jag anvĂ€nder energin till gymmet idag. MĂ„ste.ta.mig.dit ☝ De svĂ„raste Ă€r att hĂ„lla sig pigg pĂ„ pendeln hem, alla vet ju hur de Ă€r att Ă„ka tĂ„g men jag ska đŸ’Ș 

Annars tror jag pĂ„ denna vecka/helg 💃 Ska Ă€ntligen till frisören (efter 12 veckor!! skĂ€ms) pĂ„ onsdag, blev inte till Ida som tĂ€nkt eftersom den jĂ€klen Ă„ker utomlands. Attans för kĂ€nner att jag verkligen behöver hennes nĂ€rvaro och Ă€ven mitt hĂ„r 🙊 Nej du fĂ„r njuta sĂ„ ses vi snart. Saknar dig 💗 FĂ„r iallafall trĂ€ffa tjejerna i Köping för tjejsnack, mys och fest, de lĂ€ngtar jag verkligen till. Ett besök i Kolsva vill jag ocksĂ„ fĂ„ in om du lĂ€ser det hĂ€r svĂ€ris 😚

TrĂ„kigt att man aldrig hinner trĂ€ffa alla nĂ€r man vĂ€l Ă€r hemma, bĂ„de vĂ€nner och familj 😚 Ni fĂ„r inte bli ledsna om jag inte tittar förbi varje gĂ„ng. De blir lite olika, Saknar er alla dĂ€r hemma iallafall de ska ni ha klart för er - puss till er 🌾



Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela