ONE STEP CLOSER

Publicerad 2014-09-21 08:42:08 i Allmänt,

Ligger kvar i sängen och gosar medans Dennis åkte och jobba idag igen.. tråkigt såklart men tycker han är duktig, hur mycket jag än vill hitta på något idag så känner jag mig värre igen. De sitter i näsan och halsen så de "smakar" sjuk som jag brukar beskriva de 😞 Usch känner mig ju pigg annars..

Ska iallafall försöka dona hemma idag, vi har största tvättberget och Dennis garderob behöver en kvinnas struktur ☺️ De finns alltså lite att göra. Varvar med en film och lite glass tänkte jag också, inget märkvärdigt. Hoppas ni haft en bra helg. 

Hoppas också på en bättre friskare vecka med träning, ny telefon och hemgång till helgen 🌸 Har lite hemlängtan känner jag 💗



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela