LIVETS MENING..

Publicerad 2014-09-03 07:09:18 i Allmänt,

Ännu en gång lyckas livets mening slå en hårt i ansiktet, en mycket ung och bra människa har fått ämna världen bara sådär. Sådant skrämmer mig äckligt mycket och jag ryser fortfarande av något så hemskt. Ännu en gång har jag fått bekräftat att man ska ta vara på dom man har och inte ta det föregivet. Nästa dag kan det vara du, det kan vara jag. Så alla mina nära & kära som läser här, jag älskar er. Något som behövs sägas oftare. Och Rebecca fina du, jag tänker på dig och alla runt om💗

Här sitter man påväg till jobbet i vanlig ordning, solen skiner och musiken är med mig i öronen. En vanlig onsdag kan man tycka men lite påverkad känner jag mig ändå så rundar av mitt ointressanta snack om lägenhet/jobb och visar en bild (sneakpeak) istället. På fredag sover vi där 🌸 Ta hand om er där ute. Puss.

Vitt och nytt golv, förebild kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela