KRÄFTOR I SEPTEMBER

Publicerad 2014-09-10 08:16:13 i Allmänt,

Bara för att jag sa att jag va van med tidiga mornar så har jag haft sovmorgon idag 👏 likaså imorgon, vilken skillnad en timme gör. Ska nämligen vara i Solna två dagar där huvudkontoret ligger. Ska lära mig posten i det huset så om tjejen där är sjuk så kan jag ✌️ Känns toppen att man får lära sig mer och mer för det öppnar ju fler dörrar. Sen somsagt att inte behöva åka till arlanda ger mig 1 timme på mornarna 😄

Det var supertrevligt att träffa Maria igår, som vi pratade så tiden bara sprang iväg 🙊 Får bli snart igen och då blir de nog ett varv i gallerian också haha skönt med en köpingsbo här 😉 

Var iallafall hemma till idol och då hade jag och älskling förberett med kräftskiva 😍 Som vi längtat. Mums va de och påtal om sovmorgonen så tittade vi på paradise också 👍

Puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela