HEM LJUVA HEM

Publicerad 2014-09-06 09:20:14 i Allmänt,

Godmorgon sötnosar 🌸

Ligger i vardagsrummet och tittar på Nyhetsmorgon, kunde inte sova längre så Nyhetsmorgon och lite pyssel får börja dagen medans baby sover ut. Igår tömde jag nästan alla kartonger i lägenheten nu ska jag bara få bort mitt berg så man ser hur allt ser ut 😅 Litet är de men man får hitta lite lösningar.

Nu börjar jag äntligen känna att de blir ett hem, måste såklart köpa mer nya saker som tex en bestiklåda haha stör mig just nu på alla lösa bestik i lådan, ja ni förstår sådant där småplock ☺️ 

Nu ska jag äta en macka framför tvn innan jag kör igång igen, ikväll blir det middag på koh phangang i söder med Pappa, Veronica, katta & Lasse. Grym restaurang så kommer bli trevligt 💗

Puss och kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela