HEDER

Publicerad 2014-09-12 07:03:52 i AllmÀnt,

Fredag fredag fredag 👏 LĂ€ngtar sĂ„ tills jag sitter hĂ€r pĂ„ pendeln fast Ă„t andra hĂ„llet 😉 Planen just nu Ă€r IKEA och nĂ„gonstans dĂ€r jag kan fynda en micro! Har kommit underfund med att jag Ă€r halvt handikappad utan en haha sĂ„ ett mĂ„ste till helgen. Har inte alls bestĂ€mt mig hur resten av helgen ser ut men tror jag bara vill slappa i mjukisbyxan hemma. Baby Ă€r sjuk och alla pĂ„sar töms ju inte av sig sjĂ€lva heller 😄 PĂ„tal om nĂ„got annat sĂ„ fast baby Ă€r den sjuke sĂ„ fick jag blommor & chips igĂ„r. Hur bra Ă€r han inte?

Förutom att han promt skulle ha datorn i tv-rummet (uuusch) sĂ„ det Ă€r inte sĂ„ fint som de kan va 😌 DĂ€rför jag/vi vill ha en 3a minst nĂ€sta gĂ„ng.

En annan sak som jag inte kan hĂ„lla inom mig lĂ€ngre, jag ska bli guudmooor 🙈💗 Det Ă€r stort enligt mig sĂ„ jag kĂ€nner mig hedrad, glad och förvĂ€ntansfull att en av mina Ă€ldsta vĂ€nner nu ska fĂ„ bli mamma. NĂ€r blev vi sĂ„ stora? Vi skulle dock ha samtidigt va planen men jag följer dig i nĂ€sta syskon ;-) Du kommer bli bĂ€st i mammarollen. Puss och kĂ€rlek frĂ„n mig.

Haha ni ska se skillnaden pĂ„ mitt hĂ„r nu, det hĂ€r va snart 11 veckor sen 🙈

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela