EN LITTEN TITT

Publicerad 2014-09-15 14:15:07 i Allmänt,

Sådärja, en helg full av mys och stillhet behövdes. Nu har vi äntligen ett fint hem att komma hem till 🌸 Det blev faktiskt bra ändå, sen fattas någon list och tavla men de får komma med tiden. Nu kan vi iallafall bjuda över bekanta utan att be dem ha skorna på sig 😉 jag är nöjd.

Kände verkligen igår kväll efter sista pusselbiten, då tog jag en dusch och kröp i nattlinnet lyckligare än innan. Vi tände alla ljus som finns, åt tacos och till efterrätt glass. Hade valvakan på tvn och zappade mellan en film. De va en sådan härlig känsla att jag bara kunde säga äntligen 😘

Idag är jag i Solna igen men de går kanon här tycker jag. Sitter till och med ensam nu till 16 så lite förtroende verkar man ha här, dax att lägga i en växel inom jobbfronten 👍 Då kör vi - ny vecka!








Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela