BEHÖVER EN RESA

Publicerad 2014-09-16 09:55:10 i Allmänt,

Vad är det för fel på mig? Hade jag lust att skrika igår.. Har ingen ork till något, känner mig allmänt nere, lat och fet. Men när jag vaknade idag så kände jag hur halsen börjar brännas och huvuet är tungt så förhoppningsvis är de bara en klassisk höst förskylning som drar ner mig. Vet också innerst inne att de har med motion och hälsa att göra, så fort jag ligger på latsidan och äter allt som går att äta så blir jag en lätt irriterad person som klagar, gnäller och "skiter i allt". Min kropp säger ifrån och de är egentligen mig själv jag är arg på. Orden hur svårt kan de vara ekar i mitt huvud men min kropp svarar inte på samma sak🙍 Behöver ny energi. Att komma hem efter jobbet och vilja lägga sig känns inte som en 21 årings kropp.

Nu ska jag inte klaga allt för mycket men kände för att öppna mig för mig själv. De stör mig att jag låter min kropp göra saker som inte mitt huvud vill. Men jag har fortfarande kontakt med min PT så jag SKA. Snart.. Behöver få bort förskylningen bara sen har jag verkligen slut på ursäkter. 

Annars om jag får se de positivita så blir jag gosigare och mysigare när jag är nere så kanske ska lyssna på kroppen som vill vila nu istället för att se de som något dåligt. - puss 💏



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela