SAMBO

Publicerad 2014-10-22 21:34:43 i Allmänt,

Ligger här på min kärlek bokstavligt talat 💟 Såhär mår jag. Kommer hem efter jobbet och möts av en puss, frågar om jobbdagen, tar på oss skönare kläder och börjar med kvällsmaten. Mätta och belåtna kryper vi ner i tv-soffan efter lite gos också såklart 😉 Och såhär kommer de va i 100 år till.

Idag har alltså varit en riktig hemma dag, de tar på krafterna att gå upp 5.20 och va hemma 18.00 😎 Blir inget märkvärdigare än så, väntar in paradise sen somnar jag och ser framemot att de är torsdag imorgon - puss & godnatt.

Jag kan inte beskriva mina känslor, så fort jag åker hemifrån tänker jag på vad jag har och ler nöjd. Blir ledsen att folk ens kan tro att jag skulle ljuga om det. Nej jag är nästan oförskämt kär så det så 🌸

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela