ÖVERTAGGAD

Publicerad 2014-10-16 16:18:42 i Allmänt,

Hola.

Sitter på bussen påväg hem, jäkligt gött att de är torsdagen som är över ☝️😉 Är på sådant där spralligt glatt humör utan anledning egentligen och de är väl de bästa. Dock är jag en glad person så tro inge annat, alla har dåliga tider och de får även bloggen utför haha. 

Egentligen skriver jag här igen bara för att jag är ensam och rastlös så lite onödig info tänkte jag ge er: ikväll ska jag laga en het kräftstjärtsås med bandpasta 🙋 Längtar redan! Hoppas jag träffar Micaela på pendeln som nästan varje dag. Bra prick det där. Imorgon slutar jag en timme tidigare bara de 👌 Vill bara ha 1 november så jag vet hur ledigt jag får i jul. Jag vill resa i vinter igen. Jag hoppas att mina nya jeans kommer på posten idag annars 😬 Jag ska ge mig nu.

Ha en bra kväll allemmsans så hörs vi nästa gång<3 Puss till er

Ja vi skulle kunna va riktiga syskon men hon får nöja sig med jobbig låtsas 💁




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela