IT'S A BOY

Publicerad 2014-10-06 20:49:00 i AllmÀnt,

Hej igen 🙋 

Denna vecka började sĂ„Ă„ underbart, fick veta att Ida vĂ€ntar en son nĂ€mligen đŸ‘¶đŸŒ  Men igen jag Ă€r ju synsk som jag brukar sĂ€ga och jag visste de redan. Magen min sa de 😉 LĂ€ngtar gör jag ihi man kan ju tro att jag Ă€r super avis hehe 😏 Ne delar hennes glĂ€dje lite extra kanske..

Kom precis hem ifrĂ„n frisören ocksĂ„ och nu Ă€r jag super nöjd 💆💇 Lite rödare men som jag vill ha de. Sen Ă€r det bara jag som lyckas bli "vĂ€n" med min frisör efter ett besök, trĂ€ffades pĂ„ utanför (slump men iaf) och tog sĂ€llis sista biten och hon frĂ„gar hur jag hade de hemma? (Va dĂ€r för tvĂ„ veckor sen) haha Sandra Sandra.. 

Imorgon mina vĂ€nner vĂ€ntar gymmet ocksĂ„ đŸ’Ș Jag borde dock ha lĂ€rt mig att inte sĂ€ga de förens jag varit dĂ€r men Ă€ntligen Ă€r min energi tillbaka - puss pĂ„ er 💟


Lite skillnad pĂ„ ljus men sĂ„ rött Ă€r de inte, rödbrun 👍

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela