HAKUNA MATATA

Publicerad 2014-10-16 12:15:27 i AllmÀnt,

Well hello there 🙋

Fick en hĂ€rliga kĂ€nsla precis ni vet nĂ€r man skakar av sig allt och bara jo men jag mĂ„r bra hĂ€r och skiter i. Just idag kĂ€nns de extra bra att ha avstĂ„nd till saker. Inte för att mitt förhĂ„llande verkar komma undan vart i vĂ€rlden jag Ă€n befinner mig men huvudsaken att vi vet, resten skiter vi fullstĂ€ndigt i. Vi pratar om ALLT sĂ„ 💁 Ingen vet mer om oss Ă€n vi de Ă€r ganska simpelt! Är sĂ„ trött pĂ„ att Sandra & Dennis Ă€r köpings intressantaste par och har varit sen dag 1 bara för att de flesta vet att de va sisĂ„dĂ€r innan. Vi har slĂ€ppt gammalt sĂ„ rekommenderar er att göra detsamma 👍 Vi kunde inte ha de bĂ€ttre Ă€n bĂ€st just nu 💟

Nu va inte tanken att lĂ€tta pĂ„ trycket men lika bra, livet annars Ă€r hur bra som helst. Imorgon ska en del av min fina familj pĂ„ kryssning ocksĂ„ vilket jag lĂ€ngtat efter ett tag nu 💃 Vet inte varför jag sitter och ler haha, ikvĂ€ll blir de tvĂ€tt och stĂ€d inför helgen sen ska jag krypa ner bredvid mannen i mitt liv mm puss pĂ„ er 💏



LĂ€ngtar tills nĂ€sta resa i vĂ€rlden med dig, inga bekymmer man Ă€r lycklig var dag đŸŽ¶ mmh










Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela