GIRLS GIRLS GIRLS

Publicerad 2014-10-06 06:59:28 i AllmÀnt,

Hejsan 💏

Bloggappen vill fortfarande krÄngla lite sÄ gav upp igÄr men gör ett nytt försök idag :] Har haft en super bra helg, lagom och skön med sköna mÀnniskor.

I fredags blev de idolmys med min man och hans goda flĂ€skfilĂ© 👌 Vilken kock! Jag bakade en cheesecake under nyheterna som jag skulle bjuda pĂ„ men inte förens lördag.

Lördagen började sĂ„klart med min sovmorgon, Ă€lskar att gĂ„ och lĂ€gga mig pĂ„ fredagen och veta att jag inte behöver stĂ€lla den förbannade klockan pĂ„ 5.20 👏 Vaknade utvilad och invĂ€ntade mamma & Tommy som tittade förbi 💗 Vi Ă„t ute och jag bjöd pĂ„ fika, fick smĂ„ fina presenter och min dator lagad! BĂ€sta. Fick Ă€ven bekrĂ€ftad Ă€nnu en gĂ„ng att jag kan kĂ€nna av andra sidan, för mycket riktigt hade jag nĂ„gon med mig i hallen. Jag sa ocksĂ„ att hon/han inte Ă€r i sovrummet och mamma flinar bara och sĂ€ger att dĂ€r vill hon inte störa. Jaja kĂ€nns skönt att veta att de Ă€r min tant Elsa som följer mig 😉 Hittade henne i Köping och hon verkar gilla mig. Haha tĂ€nker ni...

KvĂ€llen bjöd pĂ„ utgĂ„ng med ett gĂ€ng hĂ€rliga tjejer, Michaela (halv syster) och jag fick Ă€ntligen skratta ihop sĂ„ jag Ă€r nöjd! Goa du😙 Skrattfest blev de och nĂ„gra fĂ„r mĂ„nga drinkar men jag gör de gĂ€rna snart igen.

Nu blev de en novell iallafall sĂ„ tvingar ingen att lĂ€sa min helg, men söndagen spenderades mesta dels i soffan med gott & solsidan som verkligen Ă€r min humor 😂 Sa Ă€ven hej till pappa innan dennis kom hem ifrĂ„n fotbollsmatch. Nu kickar vi igĂ„ng denna vecka ☝ pussis.













Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela